2017. november 18., szombat

Centikben mérd a változást!

Képtalálat a következőre: „Centi zsírszázalék”

Centikben mérd a változást!
Te is minden reggel a mérlegre állsz? NE TEDD!!!
Lehangoló, amit látsz? A súlyod semmit nem változott? A kedved is elmegy, hiszen nincs értelme?
FONTOS!
A testsúly csak egy adat! Értsd meg az izom többet nyom, mint a zsír! Ugyanakkor minél izmosabb vagy, annál több energiára van szüksége a szervezetednek. 
Ezért SOKKAL JOBB, HA CENTIKBEN MÉRED A VÁLTOZÁST!
Mert ugye az izom kisebb helyen fér el, mint a zsír... és ez fontosabb, mint hogy mennyit nyom a súlyod.
Minél zsírosabb vagy, annál nagyobb a rizikó, hogy valamilyen betegség kicsinál. Ha a szerveid zsírral vannak körbevéve, gondolhatod mennyire nem tudnak jól működni, úgyhogy hagyd már a fenébe azt a ... mérleget!

2017. november 13., hétfő

Napi 1 óra Neked is jár saját magadra?

Kakusei Tabata Edzés fényképe.


Napi 1 óra Neked is jár saját magadra?
********************************************

A fenti kérdés igen csak fontos. Épp a hétvégén néztem meg a Rossz anyák című filmet. És képzeljétek el, a probléma amit boncolgattak talán ugyanez. Lehet, hogy még nem vagy anyuka, de lehet, hogy már igen. A kérdés csak az, hogy jut-e magadra az a nyavalyás 1 óra?

Miért?

Mert szükséged van rá, hogy mozogj.... de ha nem az edzésről, hanem az életvitelről beszélünk, akkor is! Nem lehet nyúzott feleségként csak a háztartás körül forogni, bejárni a munkahelyre, lenyomni a munkádat, bevásárlás, rohanás a gyerekért, figyelni, hogy minden csekk időben be legyen fizetve, legyen meleg étel az asztalon, legyen tiszta, vasalt ruha, ragyogjon a lakás..... szolgálni, szolgálni és megint csak szolgálni a családot.

Nemes dolog az önfeláldozás, de ne vesszél el. Jusson 1 óra magadra MINDEN NAP, ami arról szól, hogy TE is ember vagy, TE is megérdemled, hogy feltöltődj, hogy valami TÉGED szolgáljon azért, hogy TE újra adni tudj.... mert ha mindig csak adsz, és soha nem kapsz semmit, kiégsz, és a végén már azt sem fogod tudni, hogy miért is vágtál ebbe bele. 😣

Szoríts ki 1 órát magadért!

Személyesen:
KAKUSEI SE (2316 Tököl, Akácos út 41) Bejelentkezés a "FOGLALÁS MOST" gombbal.

Online edzés:
www.tabataworld.net

2017. november 11., szombat

Fokhagymás, sült sárgarépa (recept)



Ma egy nagyon finom, és egyszerű ételt osztunk meg veletek. Próbáljátok ki, és várjuk a kommenteket, kinek hogy sikerült, kinek hogy ízlik?

Hozzávalók:
  • 50-60 dkg sárgarépa
  • bors ízlés szerint (aki érzékeny rá, hagyja el)
  • 5 szál petrezselyemzöld
  • 0,5 dl olíva olaj
  • 3 gerezd fokhagyma

Elkészítés:
Répát pucold meg,vágd ketté, vagy több felé hosszában, ha vastagnak találod. Fokhagymát pucold meg, zúzd össze. Keverd össze az olíva olajat, sót, fokhagymát és a borsot. Répákat helyezd be a tepsibe (használd a sütőpapírt alatta), locsold meg a fűszeres olajjal, egy kicsit forgasd át az egészet. Fedd le fóliával. Előmelegített sütőbe 200 fokon kb. 45 percig kell sütni. (ellenőrizd, lehet kell még egy kis idő) A répa puha kell legyen és enyhén barna a széle, akkor jó. Sütés közben 1-2-szer át is lehet forgatni, ha kicsi a tepsi, esetleg kis vizet aláönteni (répától is függ, kell-e plusz víz). Én az utolsó pár percre leveszem a fóliát, ettől lesz igazán sült. 😊 Tálalásnál friss petrezselymet aprítok és szórok rá, istenien néz ki, és nagyon finom. Önmagában, de sültekhez is kiváló.



2017. november 4., szombat

Türelem...


A fenti idézet Neked szól, ha:

  • most, azonnal akarod a változást

Azonnal a gyorsétteremben szolgálnak ki. Punktum! Ha Te itt, most és azonnal akarod a változást, akkor csalódni fogsz. Több ízben leírtuk, hogy mennyi az ideális fogyás, hogy mennyi idő kell ahhoz, hogy az edzés hatását érzéked. Mennyi idő kell, hogy Te érzékeld a változást, és mennyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy más is észre vegye... Kérlek ne dőlj be, a 2 szem tablettát beveszek, és 15 kg-t fogyok felhívásoknak, amik természetesen photoshoppolt, vagy más helyről szerzett fényképekkel vannak tele. Mert ugye ha így lenne, akkor az orvos írná fel receptre!

TÜRELEM KELL!

Ahhoz, hogy sikeres légy az életmódváltásban, akkor terv kell, mégpedig végigcsinálási terv. Van Neked ilyened? 
  • Fel vagy arra készülve, hogy folyamatosan lesznek közeli vagy távolabbi hozzátartozóid, ismerőseid, barátaid, akik pusztán jóindulatból el szeretnének majd téríteni? 
  • Fel vagy arra készülve, hogy nem lesz hozzá kedved? Hogy lesznek mélypontok?
  • Fel vagy készülve arra, hogy majd lehet hogy választanod kell 2 dolog közül, és lehet hogy az edzést kell majd választanod? 
 Feltéve, hogy tényleg akarod
    Mondd, tudod, mi az a türelem, elhivatottság? Tudod, hogy ahhoz, hogy végigcsináld, döntened kell?

    Mégpedig magad mellet kell döntened, a sikered mellett! Nem valami ellen, hanem magad mellett! Mert Neked az a dolgod, hogy magaddal harmóniába kerülj, vagy fogalmazhatjuk úgy is jóba kell magaddal lenned, hogy jót adhass másoknak.

    Ha elkezdesz edzeni, 1 hónap múlva nem Te leszel az Iron Lady, neki is elég hosszú időbe tellett míg azzá vált, és csak figyelmeztetlek, iszonyat munka van mögötte. Ha ő neked egy pozitív példa, akkor lásd meg a mögötte lévő sok-sok munkát, feláldozott időt, diétát, stb.
    Ha elkezdesz edzeni, 1 hónap múlva valószínű egy kicsit jobb állapotba kerülsz, 1/2 év múlva már látszik az eddig elvégzett munka, és 1 év múlva már egész jó eredményeket tudsz majd felmutatni. De soha nem hagyhatod abba, hogy magad mellett állj!

    Fel vagy rá készülve, hogy hónapokat, éveket kell beleölnöd, hogy egészséges légy? Mert ha nem, akkor továbbra is a bégető, irigykedő birkák táborát szaporítod. És majd mondhatod mindenkinek, én megpróbáltam...

    DE

    Képtalálat a következőre: „ne próbáld, csináld”



    Személyesen:
    KAKUSEI SE (2316 Tököl, Akácos út 41.) - időpontfoglalás szükséges!

    Online: